"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Алексеевка кентінің №1 жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №1 поселка Алексеевка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқытудың белсенді әдіс- тәсілдері

15.05.2019

Сабақтың тақырыбы:

« Оқытудың белсенді әдіс- тәсілдері»

Жалпы мақсаттар:

Оқытудың белсенді әдіс- тәсілдерін тиімді пайдалану жолдарын және сыни тұрғыдан ойлау жобасының стратегияларын көрсету,оларды қолдануды үйрету

Қатысушыларды ұжымдық сыйластық, бір біріне сенім арту, бірлесіп жұмыс жасауға баулу

Күтілетін нәтиже:

-шеберлік сыныпта пайдаланылған белсенді әдістерді өз тәжірибелеріне тиімді енгізе алады;

-сынып тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау жобасыныңбілім алудағы маңыздылығын жақсы түсінеді.

-қатысушылар ұжымдық сыйластық, бір-біріне сенім артып, бірлесіп жұмыс жасайды.

Түйінді идеялар:

Өмір талабына сай білімге ұмтылу, шығармашылықпен жұмыс жасауға тарту, өзін-өзі дамыту

Әдіс тәсілдер:

диалогтық оқыту,топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, /тұжырымдамалық постерлер жасау/

Ресурстар:

маркерлер, жіп, плакаттар, тақырып бойынша қажетті мәтіндер,жеке сөздер,қазақ әліпбиі, бейнежазба, слайд,үлестірмелі қағаздар

Уақыт

кезең

Мұғалімнің іс-әрекеті

Тыңдаушылардың іс-әрекеті

5минут

Ұйымдастыру

  • Қатысушылармен амандасу
  • Тренинг «Мені таны»

 

 

  • Топқа бөлу(геометриялық фигуралар бойынша)

 

  • Бой сергіту «Түйсік және ереже» (Коуч топтағы адам санына байланысты сандар айтып тұрады)

Шеңберге тұрып,өз есімін айтады оған қоса есімі қай әріптен басталса соған сәйкес сөз айтады. Әсем әдемі

Гүл суретінің екінші жағындағы фигуралар арқылы үш топқа бөлінеді

Ережеге сәйкес іс қимылдар

жасайды (біреуі кешігіп немесе асығып кетпеу керек,бәрі бір сәтте орындайды)


 


 

15 минут

Қызығушылықты ояту сатысы.

Ой шақыру

  • «Біз бірге күштіміз» (бейнекөрсетілім)
  • «Идеялар себеті» стратегиясы

«Өрнектер» туралы не білетіндіктеріңіз туралы ойланыңыздар, «Өрнектер» дегенде ойларыңызға не келеді? Бәрін қағазға тізіп жазыңыздар?

Бейнекөрсетілімнің негізгі

мәнін айтады

 

Қатысушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс жасайды

Әр топ ортақ ойларын білдіреді.

15 минут

Мағынаны тану сатысы.

3 топқа жеке тапсырмалар беріледі

 

1– топ «Түйінді сөздер»стратегиясы ұсынылады. Берілген сөздер мен сөз тіркестерінен әңгіме құрастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

2-топ «Әліпби-әңгіме»стратегиясы .Қазақ тілінің әліпбиі ұсынылады, тыңдаушылар әр әріптен басталатын сөздерден әңгіме құрастырады

 

3-топ «Тізбектелген суреттер» стратегиясы.

Берілген суреттерді кір жайғыш жіпке тізіп, тізбегі бойынша әңгіме құрастыру

Топтық қорғау жасайды

 

Тыңдаушылар берілген сөздер мен сөз тіркестерінен әңгіме құрастырады.Аңыз әңгімеден алынған сөздерден топ өзінің әңгімесін ұсынады. Аңыз әңгіменің түпнұсқасы оқылып, топтың әңгімесімен салыстырылады.

Әліпбидегі әр әріптен тұратын сөздерден әңгіме құрастырып , топ атынан әңгіме ұсынады.

 

Қатысушылар берілген суреттер топтамасымен танысып, жіпке іле отырып, тізбек бойынша әңгіме құрастырады

5 минут

Бойсергіту

Аю отыр партада

Екі қолы қалтада

Апай сабақ сұраса

Ұйықтап қапты масқара

өлеңін үш түрлі әуенге салып орындау

1-топ халық әуені

2-топ опера

3-топ эстрадалық әуен

(барлықтары қатысады:оркестр,ансамбль құрады)

5минут

Ой толғаныс сатысы

«Ізденген жетер мұратқа »

видеокөрсетілім

 

«Соңғы сөзді мен айтайын... »

Негізгі ойы туралы айтады


 

Қатысушылар өздерін қалай сезінгендерін және сабақ жөнінде өз ойларын айтады.

Оқушы ретінде – ойлау қызметінің қандай түрлерін пайдаландыңыз, не жаттағанын;

-  мұғалім ретінде - коучтың іс-әрекеттері қандай болды, пайдаланылған стратегиялар бойынша, оларды пайдалануда қандай сұрақтар туындады,


 


 


 

Сабақтың тақырыбы:

« Оқытудың белсенді әдіс- тәсілдері»

Жалпы мақсаттар:

Оқытудың белсенді әдіс- тәсілдерін тиімді пайдалану жолдарын және сыни тұрғыдан ойлау жобасының стратегияларын көрсету,оларды қолдануды үйрету

Қатысушыларды ұжымдық сыйластық, бір біріне сенім арту, бірлесіп жұмыс жасауға баулу

Күтілетін нәтиже:

-шеберлік сыныпта пайдаланылған белсенді әдістерді өз тәжірибелеріне тиімді енгізе алады;

-сынып тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау жобасыныңбілім алудағы маңыздылығын жақсы түсінеді.

-қатысушылар ұжымдық сыйластық, бір-біріне сенім артып, бірлесіп жұмыс жасайды.

Түйінді идеялар:

Өмір талабына сай білімге ұмтылу, шығармашылықпен жұмыс жасауға тарту, өзін-өзі дамыту

Әдіс тәсілдер:

диалогтық оқыту,топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, /тұжырымдамалық постерлер жасау/

Ресурстар:

маркерлер, жіп, плакаттар, тақырып бойынша қажетті мәтіндер,жеке сөздер,қазақ әліпбиі, бейнежазба, слайд,үлестірмелі қағаздар

Уақыт

кезең

Мұғалімнің іс-әрекеті

Тыңдаушылардың іс-әрекеті

5минут

Ұйымдастыру

  • Қатысушылармен амандасу
  • Тренинг «Мені таны»

 

 

  • Топқа бөлу(геометриялық фигуралар бойынша)

 

  • Бой сергіту «Түйсік және ереже» (Коуч топтағы адам санына байланысты сандар айтып тұрады)

Шеңберге тұрып,өз есімін айтады оған қоса есімі қай әріптен басталса соған сәйкес сөз айтады. Әсем әдемі

Гүл суретінің екінші жағындағы фигуралар арқылы үш топқа бөлінеді

Ережеге сәйкес іс қимылдар

жасайды (біреуі кешігіп немесе асығып кетпеу керек,бәрі бір сәтте орындайды)


 


 

15 минут

Қызығушылықты ояту сатысы.

Ой шақыру

  • «Біз бірге күштіміз» (бейнекөрсетілім)
  • «Идеялар себеті» стратегиясы

«Өрнектер» туралы не білетіндіктеріңіз туралы ойланыңыздар, «Өрнектер» дегенде ойларыңызға не келеді? Бәрін қағазға тізіп жазыңыздар?

Бейнекөрсетілімнің негізгі

мәнін айтады

 

Қатысушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс жасайды

Әр топ ортақ ойларын білдіреді.

15 минут

Мағынаны тану сатысы.

3 топқа жеке тапсырмалар беріледі

 

1– топ «Түйінді сөздер»стратегиясы ұсынылады. Берілген сөздер мен сөз тіркестерінен әңгіме құрастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

2-топ «Әліпби-әңгіме»стратегиясы .Қазақ тілінің әліпбиі ұсынылады, тыңдаушылар әр әріптен басталатын сөздерден әңгіме құрастырады

 

3-топ «Тізбектелген суреттер» стратегиясы.

Берілген суреттерді кір жайғыш жіпке тізіп, тізбегі бойынша әңгіме құрастыру

Топтық қорғау жасайды

 

Тыңдаушылар берілген сөздер мен сөз тіркестерінен әңгіме құрастырады.Аңыз әңгімеден алынған сөздерден топ өзінің әңгімесін ұсынады. Аңыз әңгіменің түпнұсқасы оқылып, топтың әңгімесімен салыстырылады.

Әліпбидегі әр әріптен тұратын сөздерден әңгіме құрастырып , топ атынан әңгіме ұсынады.

 

Қатысушылар берілген суреттер топтамасымен танысып, жіпке іле отырып, тізбек бойынша әңгіме құрастырады

5 минут

Бойсергіту

Аю отыр партада

Екі қолы қалтада

Апай сабақ сұраса

Ұйықтап қапты масқара

өлеңін үш түрлі әуенге салып орындау

1-топ халық әуені

2-топ опера

3-топ эстрадалық әуен

(барлықтары қатысады:оркестр,ансамбль құрады)

5минут

Ой толғаныс сатысы

«Ізденген жетер мұратқа »

видеокөрсетілім

 

«Соңғы сөзді мен айтайын... »

Негізгі ойы туралы айтады


 

Қатысушылар өздерін қалай сезінгендерін және сабақ жөнінде өз ойларын айтады.

Оқушы ретінде – ойлау қызметінің қандай түрлерін пайдаландыңыз, не жаттағанын;

-  мұғалім ретінде - коучтың іс-әрекеттері қандай болды, пайдаланылған стратегиялар бойынша, оларды пайдалануда қандай сұрақтар туындады,


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Просмотров: 381


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст