Күні: |
Мұғалімнің есімі:
|
|||||||||
СЫНЫП: 5 Сабақ 22-23 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қожа –әдепті бала |
|||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
|
|||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||
Мәтіннің мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу, мәтіннің авторы туралы және мәтін жайлы әңгімелей отырып, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетудің әдептілік екенін түсіне білуге жол ашады. |
||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйренеді
|
||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Әріптердің жазылу схемасы |
|||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||
Алдыңғы тақырып |
өмірі мен әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы білім беру,толықтыру |
|||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||
Басталуы 5 минут
|
Топқа бөлу 2 минут Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут« |
1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер»
|
||||||||
Ортасы 20 минут |
. Автор туралы әңгімелеу. («Менің атым-Қожа» фильмінен үзінді, суреттер)
(балалар жауабы)
- Ендеше, осындай жақсы қылықтар біздің басты кейіпкерімізде бар ма екен?
2 – Жол көрсету. 3 – Сыныптас. 4 – Алғашқы кездесуді еске алу. “Теріп алу” стратегиясы (Дәптермен жұмыс) ИНСЕР кестесін толтыру.
Қандай әсер алдыңдар? Қожа қандай кейіпкер?
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді. «Интервью» әдісі
|
||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
|
«Қыдырып қайтайық!» биі
|
||||||||
Аяқталуы 20 минут |
Талдау 10 минут Постер жасау «Сен маған, мен саған әдісі» Әдебиетте реалистік образ деген бар. Реалистік образ – адам бейнесінің шынайы түрі. Бұл кәдімгі өмірде болған, бар және бола беретін қоғам өзгеруіне қарай ылғи жаңарып отыратын тип. Қожа – реалистік бейне. Оқушыларға қандай кейіпкерлермен таныс болғандарын дәптерлеріне жазғызу. 6. Кесте толтыру:
Рефлексия 3 минут Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
|
Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық. (Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.) Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады. |
||||||||
|
|
|
|
|