"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Алексеевка кентінің №1 жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №1 поселка Алексеевка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

САБАҚТАРДАҒЫ ТӘЖІРИБЕЛЕРДІҢ МӘНІ

08.02.2021

Жаратылыстану-бұл балалар алдында табиғат әлеміне, ғаламның құпияларын ашатын заттардың бірі. Оқушылар 10 – 12 жыл, әсіресе, білуге құмар. Дәл осы жаста көбінесе олардың бейімділігі мен хоббиі қалыптаса бастайды, бұл кейіннен мамандық таңдауды анықтауға болады. Сондықтан, балаларды қызықты жаңалықтарға қызықтыру үшін, оларды жақында олар үшін белгісіз болып көрінген нәрсені шешуге, білім қуанышын сезінуге мүмкіндік беру үшін ұсынылған мүмкіндікті пайдалану керек. Мұның бәрі сабақта тәжірибе бере алады.

Мұндай сабақтардың маңызы зор: оқушылар заттар мен заттардың қасиеттерін біледі;
салыстыру, жалпылау және қорытынды жасау үшін қажетті фактілерді алыңыз; табиғатты және оның заңдылықтарын зерттеу әдістері туралы алғашқы идеяларды алыңыз.

Мұндай сабақты ұйымдастыру оңай емес. Біріншіден, тәжірибе сенімді болуы керек және әрқашан нәтиже беруі керек. Әйтпесе, онда түңілу, ол испытают балалар, мүмкін мүлде отбить олардың одан әрі қызығушылық экспериментам. Мұғалімнің беделі айтарлықтай зиян келтіруі мүмкін. Сондықтан міндетті шарт – тәжірибені алдын-ала дайындау және барлық жабдықты тексеру. Ешқашан жағдайға сенуге болмайды.
Оқушыларға болып жатқан оқиғалардың мәнін оңай түсіну үшін тәжірибені орындау оңай болуы керек. Тәжірибе оқушылардың түсінуіне қол жетімді болуы керек, белгілі фактілер мен құбылыстарға негізделуі керек. Демонстрациялық тәжірибе бүкіл сынып қабылдауы үшін мүмкіндігінше көрнекі болуы керек. Бұл жағдайда демонстрациялық үстелді, қара немесе ақ фонды, қажет болған жағдайда сұйықтықтарды бояу керек. Оқушыларға тәжірибе нәтижесінде не пайда болатынын алдын-ала айтпау керек, өйткені бұл оның педагогикалық құндылығын төмендетеді. Тәжірибе жасау кезінде уақытты дәл бөлу керек. Тәжірибеге арналған барлық жабдықтар мұғалімнің қолында болуы керек. Сондай-ақ, сәтсіздікке ұшыраған жағдайда тәжірибе қайталануы үшін құрылғылардың екінші данасын дайындау керек. Әрине, қауіпсіздік туралы ұмытпау керек.

Бүгін біз Интернет әлемінде өмір сүріп жатырмыз. Жасушаның немесе алыс планетаның не екенін көру үшін бірнеше рет басу жеткілікті. Алайда, осы құрылғының көзілдірігіне кем дегенде бір рет қараған адам "тірі" кескіннің әсерін ешқашан ұмытпайды. Атмосфералық ауа ағындарында телескоптың көзіндегі ай немесе микроскоптың пәндік үстеліндегі пияз жасушасы аздап дірілдейді.

Мен өзім физика сабақтарында көптеген тәжірибелермен, микроскоптармен биология кабинетімен, химиялық эксперименттермен мектеп жылдарымды жиі еске аламын. Маған берген мұғалімдеріме рахмет айтамын. Мен шәкірттерімнің рухында осындай із қалдырамын деп үміттенемін.

Суретте-5-сыныптағы жаратылыстану сабақтарының бірі: біз балалармен микроскоптың көмегімен пияз жасушаларының құрылымын зерттейміз.

Просмотров: 213


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст